maandag 30 juni 2008

Schets #7

Ik heb een schets gemaakt voor het MLS-blog en dit is 'm geworden...Ik heb hiermee een layout gemaakt over het concert van Bon Jovi waar ik 2 weken geleden ben geweest. Mijn verslagje daarover hebben jullie vast al gelezen hier op mijn blog.De tag met journaling zit vast met magneettape zodat je deze makkelijk achter de foto uit kunt halen om te lezen en ook weer makkelijk terug kunt stoppen én zo verlies je hem niet. Vond ik zelf wel heel slim...*lol*...
We hebben een nieuw designteam lid bij MLS en dit is Marianne . Zij heeft met deze schets ook een hele mooie LO gemaakt! Om deze te bekijken klik hier.

5 Comments:

Anita said...

Wat een gezellige L.O.
Je kunt het of je kunt het niet he.......en jij KUNT het!!! Heel mooi weer.

Charlene said...

Hele mooie layout!!!!!!

Tessa Tegendraads said...

Erg mooie LO en leuk dat je de sketch ook deelt!!

XX Tessa

D@nielle said...

geweldig !

kathj said...

wow you got up close to him! Love this lo!