woensdag 18 juni 2008

Sneak peak

Door al het voetbal kijken, feest vieren en bijkomen daarvan heb ik amper tijd (en puf) gehad om mijn hok in te duiken. Ik heb de laatste 1,5 week één layout gemaakt en deze kan ik nog niet laten zien...het is mijn bijdrage voor de Dutch Dare van volgende week. Een keer raden waar mijn layout deze keer over gaat??? Yep, voetbal! Hi! Maar niet-voetballiefhebbers niet getreurd...de Dutch Dare gaat verder dan dat hoor! Ik denk dat iedereen wel iets kan met dit thema! Dussss...hou ons blog in de gaten woensdag en doe mee! Dit is een sneak peakje van mijn LO...
Kijk trouwens nu ook even op ons blog...Mandy heeft een ontzettend leuk techniekje uitgewerkt! Zeker voor diegene die van kliederen houdt!!

1 Comment:

Raquel said...

Hi Evi!

We just had a look in your blog, and we really admire your creativity.
Maarten really wants his picture to be redesigned by you ... :p (fashion matters) :) (Worse than a girl) hahaha
Thanks for bringing this to the world.

P.S: The copyright sign is great , It's really helpfull

Best,

Maarten and Raquel