zondag 22 juni 2008

Wednesdaystamper

Het is lang geleden dat ik met de Wednesdaystamper heb meegedaan. Het thema deze week is "Twinchies", oftwel een kaartje maken van 2 inch bij 2 inch (5 cm bij 5 cm). Dat leek me wel een leuke uitdaging! Dit is mijn kaartje (met de nadruk op "tje"!) geworden...Je ziet het door de foto niet zo goed maar het is echt klein! Zo schattig! Ik kan hem ook meteen gebruiken voor de challenge van de Creatie want daar is het thema "Ad some bling". Ik heb niet alleen bling-steentjes gebruikt maar er zitten ook glitters in het boompje, dit kun je alleen op de foto niet zo goed zien :(.

10 Comments:

Stempelchaotin said...

Oh wow what a cute Twinchie.
Lovely.

Anoniem said...

Wat een schattig kaartje.

D@nielle said...

wat een lieffie !!

belindaschneider said...

how cute is this?! :)

herminesplace said...

Wat een lieve twinchie.

lucie sollie said...

O wat een lief kaartje!

groetjes Lucie

Mieke said...

wat een super schatje is het geworden evi,schitterend!!

Marcia Hamelijnck said...

Wat een cutie! Leuk is ie geworden :-)
En nog bedankt voor je boek tips! Mijn nichtje was ook al helemaal te spreken of die boeken, dus ik denk dat ik voor de vakantie dat eerste deel ga halen!

Klaartje said...

ooh kei leuk!!

Anita said...

Wat een schetig kaartje :)