vrijdag 6 juni 2008

Weer een geboortekaartje...

Deze week heb ik weer een geboortekaartje gemaakt. Dit keer voor een meisje. Het is een kaartje in dezelfde trant dan de vorige twee die ik gemaakt heb. Ik blijf het namelijk leuk papier vinden voor geboortekaartjes én zo hoef ik ook niet helemaal iets nieuws te bedenken. Dat vind ik wel zo fijn want zoals ik eerder al vertelde...geboortjekaartjes zijn niet zo mijn ding :). Ondanks dat hij erg veel lijkt op mijn vorige twee, wil ik hem toch nog even laten zien...

4 Comments:

Anoniem said...

Ondanks dat het niet je ding is vind ik de kaart erg leuk.

Mika said...

The card looks great. What kind of paper is that?
Hope to see yoy around. Mika (www.mikascrap.typepad.com)

saffiertje said...

Wat een schatje!! Helemaal lief dat hertje! Leuke kleur keuze!!!!!!

geboortekaartjes maken said...

Mooi kaartje met die verschillende kleuren!