dinsdag 15 juli 2008

Crazy Amigo Challenge

Deze week was het mijn beurt om een thema te kiezen voor de Crazy Amigo Challenge. Ik heb gekozen voor "Nietjes". Op welke manier je ze gebruikt maakt niet uit! Een stempel van nietjes, echte nietjes, een plaatje van nietjes, gekleurde nietjes....scrappend, stempelend....alles mag zolang je maar iets van nietjes gebruikt! Have fun :) Ik heb voor deze challenge een layout gemaakt (met nietjes dus...hi) over mijn "Efteling-avontuur" van afgelopen mei; een ritje (lees; vreselijke, natte, super snelle, harde, hoge, maag-omdraaiende rit) in de attractie "de Vliegende Hollander". De titel spreekt voor zich denk ik...*lol*...en de foto al helemaal....NOOIT MEER!!!!

11 Comments:

Faye said...

Love it, Evi. Wonderful theme. Your card is wonderful.

Femmy said...

vind hem prachtig!!!

herminesplace said...

Geweldig!!

Klaartje said...

hihi! Kewi leuke LO? en ga je echt niet meer in de vliegende hollander? zonde!

Klaartje said...

eh.... ik bedoelde dus KEI leuke LO!!

Rein said...

Super LO!

Viv said...

Weer een leuke LO, waar haal je toch alle tijd vandaan!

Anita said...

Schitterende L.O.
En ja ECHT sprekend.....zeg maar gerust...gillend...hihi.

Marianne Hope said...

Ontzettend leuke LO! ..en foto natuurlijk, ha, ha.

aino said...

This is very great and funny.

D@nielle said...

leuke challenge. En het onderwerp & uitwerking is top !