donderdag 10 juli 2008

DD #43

Gister was het weer tijd voor een nieuwe Dutch Dare. De uitdaging gaat over NL mode. Ik heb een LO gemaakt over mijn geweldig hippe (NOT! Hi!) outfit met Rockin'Park....de blauwe poncho! Had ik speciaal voor Rockin'park een nieuw truitje gekocht...ging het regenen! Snel kochten wij een poncho (zeiknat worden is ook niets hè) maar niets meer te zien dus van mijn nieuw truitje :(. Gelukkig brak de zon 's middags alsnog door en heb ik toch nog met mijn nieuw truitje kunnen pronken *lol*. Maar ach, wie weet wordt zo'n prachtige (hmm) poncho wel nieuwe mode? Ha!

Voor de DD en de LO's van de andere DT-meiden, klik hier. Ze zijn ontzettend leuk!!

2 Comments:

mama said...

Als ik zo naar buiten kijken zal dit zeker mode worden....

Linde said...

super mooie LO! Ik hoop dat ik er bij extrema niet zo bij hoef te lopen...