woensdag 23 juli 2008

DD #44

Wat is je favoriete boek? Dat is de uitdaging deze week bij de Dutch Dare. Nu heb ik op zich niet heel veel met lezen (ik lees zo af en toe eens een boek) maar ik heb wel een favoriet en dat is "Nachtschade" (het 1e boek uit de Sara Linton-reeks van Karin Slaughter). Ik vond het lastig hier een LO over te maken en ook had ik een beetje tijdgebrek dus ik heb het thema iets ruimer genomen en voor de afwisseling iets anders gemaakt...een boekenlegger :). Ook toepasselijk toch? Dan kan ik die gebruiken als ik mijn favoriete boek ooit nog een keer ga lezen *lol*...

3 Comments:

Anita said...

Wat een slimmerik ben jij zeg. En met zo'n prachtige boekenlegger kom je helemaal niet meer tot lezen, wil je daar alleen maar naar kijken hihi.

Marianne Hope said...

Erg leuk boekenlegger geworden. Ik moet ook een gaa maken..

Linde said...

Super!!