vrijdag 4 juli 2008

Even bijkletsen...

Gister hebben we weer ons maandelijks Crazy Amigo-avondje gehad. Het was erguhh gezellig!! Eerst zijn we lekker wezen eten en toen hebben we bij Anita lekker gestempeld. Nou, vooruit, ik heb gescrapt *lol*. Normaal zit ik vastgeplakt aan mijn fototoestel maar nu helemaal vergeten om foto's te maken :(.
Vandaag gaan Charlene en ik ons diploma ophalen! De uitreiking op zich zal wel een duffe bedoeling worden maar aangezien we er allebei zijn met onze familie is dat toch wel gezellig :). En ik zie weer een paar oude klasgenootjes, dat vind ik ook wel leuk!
Verder heb ik niet zo heel veel te vertellen. Ik heb deze week het grootste gedeelte lopen vloeken op onze laptop! Grrrrr....hij heeft kuren!!! We gaan hem dan dadelijk ook wegbrengen om hem helemaal leeg te laten maken en opnieuw te laten installeren. Ook de foto's moeten er dus af en de foto's van afgelopen maand (bern, bon jovi, rockin'park) had ik nog niet op CD staan. Door de kuren wilde dit dus ook niet meer lukken. Ik kon wel janken!! Ik bedoel, die foto's wil je toch niet kwijt! Ik dacht, dan probeer ik ze op mijn USB-stick te zetten maar ook dat lukte in eerste instantie niet. Na 26 keer aan- en uitzetten lukte het gelukkig alsnog (ik had het echt bijna opgegeven) dus ik heb de foto's nog! Gelukkig!! Dat ik nu deze post kan typen is trouwens ook een wonder want het toetsenbord deed het eergister ook ineens niet meer. Echt, er is iets niet goed! Ik weet niet wanneer hij weer terugkomt dus het kan zijn dat jullie via blog/mail even niets van mij horen. Als het te lang gaat duren, ga ik natuurlijk wel even ergens anders internetten....:)))

1 Comment:

Anita said...

Ja het was weer gezellig geweest gisteren, en heerlijk gegeten.
Fijne dag vandaag met de diploma-uitreiking. Hoop voor jullie dat de laptop niet te lang weg blijft!!
(anders ga je waarschijnlijk last krijgen van afkickverschijnselen)