zaterdag 12 juli 2008

Fotocursus en oefenen

(***Edit***)
Linde en ik hebben allebei al een tijdje een spiegelreflexcamera maar we wisten eigenlijk niet zo goed hoe we ermee om moesten gaan. Natuurlijk wisten we wel hoe je een foto moet maken *lol* maar er zit zoveel meer op en aan...hoe dat allemaal werkt wisten we niet. Om daar iets aan te doen hebben we een fotograaf bij Linde thuis uitgenodigd om ons (en Floor en Yvonne) een paar uurtjes les te geven. Dat was erg leuk! We hebben erg veel geleerd! Nu weet ik eindelijk wat diafragma, sluitertijd en witbalans inhoudt en nog belangrijker...waar al die knopjes op mijn camera eigenlijk voor dienen *lol*.
Het leek ons dan ook wel leuk om, samen met ons mam en de hondjes, een "oefensessie" te houden in het bos. Nou, ik zal je vertellen....IK BEN ALLES VERGETEN *lol*. Oke, in theorie weet ik het allemaal nog wel maar om het dan in praktijk toe te passen...pff! Zeker met "proefkonijnen" die niet stil blijven zitten maar in plaats daarvan juist continue in beweging zijn...aaah...dat is toch wel lastig!! Ik denk dus dat ik nog wel wat vaker moet oefenen om echt "een te worden" met mijn camera *lol*. Maar ach, oefening baart kunst zegt men toch altijd...hihi....
Deze foto's heb ik gister gemaakt....
***Edit***

Deze foto heb ik ook nog toegevoegd, deze heeft Linde gemaakt... Ik vind hem prachtig!!!Daarnaast ben ik er net achter gekomen dat Klaartje een foto-challenge-blog is begonnen....komt dat even goed uit!!!

2 Comments:

Klaartje said...

Deze foto's zijn al mooi! Ben erg benieuwd wat je allemaal geleerd hebt!

Anita said...

Nou die foto's zien er al heel professioneel uit!!!!
Wacht met spanning af wat er nog meer komt.......