vrijdag 4 juli 2008

Jippiedepippie!!!

De computer is alweer terug! Yeah! Hij doet het weer! Een kleinigheidje...we kunnen hem niet meer als "laptop" gebruiken. Het probleem zat hem o.a. in de batterij dus deze is er nu uitgehaald. We hebben nu dus alleen nog maar stroom via de stroomkabel. Maar goed, het was dit, of een nieuwe...dan is de keus, iig voor nu, niet zo moeilijk. Gelukkig stond de laptop bij ons toch vaak op een plaats en namen wij hem eigenlijk toch nooit ergens mee naartoe dus zoveel zullen we er niet van merken. Ik ben allang blij dat hij het weer doet!!!
Zoals ik straks al vertelde had ik diploma-uitreiking vandaag. Het stelde al met al niet zo heel veel voor maar het was wel leuk, zeker ook omdat ik een paar klasgenootjes weer zag. Onder andere Olga met wie ik erg veel lol heb gehad en ook hoop contact te houden...maar dat komt goed!

Dit is het bewijs dat ik het ook echt gehaald heb *lol*....En dit heb ik (samen met mooie rozen) van ons mam, pap en Linde gekregen.... Een mand met allemaal hele lekkere dingetjes erin...Yammie!!!! Dank je wel allemaal!!

5 Comments:

Audrey said...

gefeliciteerd! Super van je!

Nancy Dooren aka Nans said...

Gefeliciteerd!!! Enne, de inhoud van de mand ziet er lekker uit!!! jammie!

Angelina said...

Nogmaals gefeliciteerd! Super!!!

Anita said...

Geweldig!!!!!!!

D@nielle said...

gefeliciteerd meid !