dinsdag 8 juli 2008

Scrapmojo #17

Ooo, ik ben zo moe!! Maar ondanks dat (moeheid werkt bij mij nooit zo stimulerend *lol*) ben ik gister toch aan de scrap gegaan. Ik zat even achter de computer en toen ik wat challengeblogs aan het bekijken was begon het toch te kriebelen. Al snel zat ik onder de verf, zat ik met mijn neus in het papier en was ik mijn moeheid (even) vergeten.
Voor de eerste keer heb ik een LO gemaakt voor Scrapmojo, een leuke challenge-blog voor scrappers. De challenge dit keer is een liedje kiezen van The Ditty Bops (nog nooit van gehoord *lol*) om vervolgens hieruit een stukje songtekst te verwerken op je LO. Gelukkig stond er een handige link bij met nummers en songteksten van deze band. Terwijl ik het nummer "Wishful Thinking" aan het bekijken was viel mijn oog al snel op de volgende zin: "Why didn't I learn to ride my bike?". Ik wist het meteen...dit gaat het worden! Ik en fietsen....ooo, wat een ramp! Zeker vroeger! Ik heb er heel wat littekens aan overgehouden! Deze foto van vroeger (jaja, dat ben ik *lol*) had ik nog liggen en vond ik er perfect bijpassen. Dit is mijn LO geworden...Journaling: "I've got a lot of scars because when I was little I often used to fall from my bicycle! Even now that I'm older I'm still not a very good cyclist!"

9 Comments:

mama said...

O, wat is hij lief en mooi geworden!!! Idd, jij en fietsen....foute combinatie hi,hi x

Audrey said...

Schitterend Evi! Waar zijn die letters van??????????

Linde said...

Wauw, een super mooie LO!
Ik ga trouwens ook maar eens bij mama in de fotokast duiken hihi!

D@nielle said...

wat lief !!

Anita said...

SCHITTEREND gemaakt!!!
Kijk zo zie je maar weer, dat ook iets wat je niet zo goed kunt, toch weer leidt tot iets wat je WEl goed kunt. Prachtige L.O.

kathj said...

Love the journalling!

Viv said...

Leuke LO, vooral die letters zijn erg speciaal!
Ik lees nu sinds een tijdje jouw blog, altijd erg leuk!

Michelle said...

What a beautiful lo. I really like how you did the title. Super cute take on the challenge.

Sincerely,
Michelle
Scrap Mojo

Melissa said...

What a gorgeous layout! Thanks for playing along!
Melissa - ScrapMojo