maandag 14 juli 2008

Techniekje voor MLS

Het was vandaag mijn beurt om een techniekje te plaatsen op het MLS-blog. Dat vind ik altijd erg lastig! Ik ben niet zo van de techniekjes, ik doe voor mijn gevoel altijd maar wat *lol*.
Ik heb gekozen om een bloem te maken van bladzijdes uit een boek. Dat ben ik ooit ergens tegengekomen (waar??) en ik vond het er erg leuk uitzien! Ik heb geprobeerd om er een beetje mijn eigen draai aan te geven zodat het niet letterlijk uit een boekje komt :).
Hoe ik de bloem gemaakt heb kun je hier zien...

Ik vond het wel leuk de bloem meteen te verwerken op een layout. De LO komt op de foto alleen niet helemaal over zoals hij is :(. Ook na mijn fotografiecursus blijft het moeilijk "wit" te fotograferen *lol*. Maar ook het groen is op de foto wel erg groen. De foto hierboven van de bloem geeft denk ik een beter beeld van de kleuren die ik gebruikt heb. Alhoewel...hmmm...het zal er tussenin zitten...ooohhhh...het is altijd wat met die foto's...*lol*...

By the way...I know...het is niet mijn beste foto *lol*...
Ik had geen andere sepia-foto op voorraad en dat kleurde toch echt het best bij de bloem :))).

4 Comments:

HARTENKERSJE said...

Nee nee...dat is gewoon echt gaaf joh!!

lfs Kirs

Marianne Hope said...

Heel mooie LO en bloem.

Anita said...

Prachtige L.O. weer Evi!!
Ennuh........die bloem is ook schitterend!

Mieke said...

Wow, Gaaf Evi!!!