dinsdag 22 juli 2008

Tour de France

Ik heb een fobie voor de Tour de France...echt....wat vind ik dat verschrikkelijk!!
Of moet ik toch zeggen...vond?
Mijn fobie is te wijten aan één vakantie, ongeveer 14 jaar geleden in Zeeland. Ik mocht toen met een vriendinnetje en haar ouders mee op vakantie. Voor hun ook de laatste keer dat ze iemand meenamen denk ik *lol*.... De eerste dag gingen we meteen naar het strand. Het was ontzettend lekker weer en we hadden een leuke dag! Maar toen 's avonds....ik was verbrand, héél erg verbrand! En ik had me ingesmeerd, echt waar! Ik kon niets meer, ja huilen van pijn, dat wel. Zitten, liggen, douchen, slapen,kleren dragen...alles deed pijn! En niet alleen mijn schouders en neus...echt OVERAL was ik verbrand. Heel mijn lijf stond strak, ook mijn spieren en zenuwen voor mijn gevoel (kan dat? *lol*). Maar echt, zelfs lopen deed pijn! En we moesten dus nog een week :(. Mijn vriendinnetje en haar moeder gingen nog allemaal leuke dingen doen die week (natuurlijk!!) maar voor mij zat er niets anders op dan binnen blijven in het huisje......heel de week Tour de France kijken met haar vader.......grrrrr.......DAT WAS DUS NIET LEUK!
Maar goed, de fobie is geloof ik aan het verdwijnen...en dit komt door mijn nieuwe collega's. Zij zijn echt Tour-fan en hebben daarom ook een poule opgezet. Omdat ik wel van poulen hou en als "nieuwe" ook geen spelbreker wil zijn heb ik ook meegedaan. We hebben 20 renners moeten opgeven die volgens ons de meeste punten gaan halen bij de etappes. Uhh, 20 renners??? Ik kon er eentje opnoemen...en die bleek niet mee te doen *lol*. Ik ben gaan googlen (en daar ben ik goed in *lol*) en had uiteindelijk een lijstje van 12. De rest heb ik blind met een pen aangewezen :). Je raadt het nooit maar ik heb al 3 keer de dagprijs (dwz de meeste punten) gewonnen...Yeah! En ik durf het bijna niet hardop te zeggen....ik heb zelfs zondag (in mijn eigen vrije tijd *lol*) het laatste uur gekeken. (Natuurlijk ook om te kijken of ik punten ging scoren voor de poule hi). Echt, nog even en ik lust over een paar jaar ook olijven *lol*....

3 Comments:

Anita said...

Hahaha Evi ten voeten uit!!!
Khoop voor je dat je de poules allemaal wint haha, laat ze maar eens een poepie ruiken daar in Veghel.
Ennuh.....wat betreft die olijven.....geen paar jaar mee wachten hoor, die zijn overrrrrrrheerlijk, vooral die groene en dan nog gevuld....yummy yummy.

Anoniem said...

He Evi oftewel wielermaat,

Volgende keer ga ik met jou poulen. Ik sta bij mij op het werk bovenaan!!

Tot snel

X Loes

D@nielle said...

hihi je hebt gewoon een goed sportinzicht !