vrijdag 29 augustus 2008

The Art is Found

Bloed, zweet en tranen...maar ik heb een layout af hoor *lol*. Het gaat op het moment niet vanzelf. Ik denk omdat ik continue moe ben en me niet echt 100% voel. Ik weet niet wat het is. Het werkt iig niet positief op mijn creabea-gevoel :(.
De layout heb ik gemaakt voor een challenge blog: The Art is Found. Nog nooit aan meegedaan maar eens moet de eerste keer zijn toch :). De uitdaging is om een "vintage sheet music" te gebruiken. Nu heb ik me daar niet helemaal aangehouden want mijn muziekvelletje is niet "vintage" maar vooruit...er staan wel muzieknoten op *lol*.
De foto is niet helemaal goed gelukt. Om een voorbeeld te geven; het bloemetje en de tekst "I love" zijn in het echt knalrose. Ik heb heel wat foto's gemaakt maar kreeg het er zo niet op. Vrrrrreemd?! Ik zal wel weer iets niet goed doen met mijn knopjes *lol*. Wel jammer want de LO komt nu niet helemaal tot zn recht vind ik. Maar ja, ik heb het maar opgegeven...dan toch maar zo:(.

9 Comments:

Mandi said...

ohhh I wish I could read your blog. But I love your layout- and its urban feel! :)

Annes Art said...

Ik vind het een schitterende LO geworden Evi!!

Anita said...

Prachtig Eef. Jij kunt zoooooo op een hoes van een cd!! Of de cover van een magazine. :)

Klaartje said...

Gave LO!

Audrey said...

Prachtig Evi!

Dawn said...

Hi Evi

Thanks so much for sending me the crafty goodies and I loved the twinchie with the little foal on it - so cute
Such talented ladies

Thanks

Dawn
x

Marianne Hope said...

heel mooi!

Viv said...

Super gave LO, ik vind hem heel stoer!
Hopelijk voel je je binnenkort weer wat beter!

Audrey said...

Schitterend Evi!
Hun hebben ook een gallerij waar je hem in kunt zetten!