woensdag 6 augustus 2008

DD #45

Ik vind het helemaal niet leuk om 2 posten op één dag te doen (ben dan altijd bang dat jullie de 1e niet meer zien/lezen*lol*) maar ik kan het toch niet laten de DD van vandaag ook nog te posten. De uitdaging is deze keer om een nederlands spreekwoord of gezegde te gebruiken. Ik heb gekozen voor "tot op de draad versleten" want dit gezegde slaat absoluut op mijn konijn van vroeger! Er zitten gaten in en het linker-handje zit er zelfs niet meer aan omdat ik het er volledig af "getut" heb :). Ook het buikje heeft ons mam meerdere keren moet maken/vervangen. Ik nam dit konijn vroeger echt overal mee naar toe en ik vind het dan ook erg leuk dat ik het nog steeds heb (maar niet meer in gebruik hoor *lol*). Dit konijn is echt mijn jeugdsentiment!
Geinspireerd door een layout van Birgit Koopsen in de Creatief met Foto's.

Check ook even de LO's van de andere DT-meiden. Deze zijn ook erg leuk geworden!
Enne, vergeten jullie mijn post hieronder niet *lol* *lol* *lol*...

3 Comments:

mama said...

Wat een supermooie LO!! Tja, en voor mij is dit konijn ook nostalgie. Niet alleen al de keren dat ik moest repareren, maar ook al het zoeken, omdat je anders niet kon slapen....

Annes Art said...

Schitterend Evi, en het spreekwoord moet ik onthouden, kan ik het ook nog een keertje gebruiken ;o))

Anita said...

Helemaal te gek!!!!!!!!