maandag 11 augustus 2008

Goes

Patrick en ik zijn 2 daagjes naar Goes geweest. Mijn opa en oma zitten daar in het huis van mijn tante en afgelopen zondag was mijn oma jarig. Aangezien wij verder niet echt vakantie hebben vonden wij het wel lekker een dagje langer te blijven. Ons mam was er ook met Daantje dus dat was ook leuk! Daan vond het heerlijk dat ze weer 2 dagen bij mij op schoot kon zitten :).Het was heerlijk weer in Goes! Zondag hebben we heel de dag in de tuin gezeten en later op de dag lekker de BBQ aangestoken. Die dag waren er meerdere neefjes en nichtjes dus dat was wel gezellig!
's Avonds, toen iedereen weer naar huis was, hebben we met zn 5-en gekaart. Dat is altijd erg leuk met ons opa en oma! We hebben gerikt en zijn dan allemaal altijd erg fanatiek :).Vandaag zijn we Goes ingegaan om te winkelen. De mannen hadden we op het terras gezet :). Zelf zijn we er natuurlijk tussendoor ook even bij gaan zitten om uit te rusten *lol*.Ik ben goed geslaagd! Van ons mam heb ik een super leuk rokje gekregen en ik ben al geslaagd voor een gave, aparte winterjas. Verder nog een bolero (of zoiets) en een ketting gekocht en ook nog leuke stofjes en lintjes voor het scrappen. Ja, zelfs op vakantie ben ik er nog mee bezig *lol*.Nu zijn we moe maar voldaan weer thuis. Het volgend weekendje zit er alweer aan te komen want we hebben de smaak te pakken en hebben vandaag een weekendje naar Texel geboekt voor in oktober. Heb er nu al zin in!!!

4 Comments:

Anita said...

Ziet er allemaal erg gezellig uit. En goed geslaagd met de inkopen zie ik. Keileuk. Nog gefeliciteerd met Oma.

Linde said...

Wat een heerlijke dagen zo!
En een weekendje texel geboekt?? Gaaf!!

Mandy said...

Dat is gezellig geweest dus! Hihi, ik probeer me voor te stellen hoe dat er aan toe gaat als iedereen zo fanatiek is bij dat spel :) Wat een leuke spulletjes heb je gekocht, ik ben ook voor die zelfde lintjes gevallen! Daan verkoopt het molentjeslint ook in verschillende kleurtjes, is zo schattig! En Texel, leuk! Je DD layout is fantastisch, wat een kleuren en een superlieve knuf...

D@nielle said...

oooh dat klinkt allemaal leuk zeg, die lintjes zijn superlief !