zondag 3 augustus 2008

Middagje Belgie

Vandaag zijn Patrick en ik een middagje naar Belgie geweest. Eerst zijn we naar een outlet store in Lommel geweest. Dat was zeker de moeite waard! Erg veel bekende merken voor veel minder geld. Hier gaan wij zeker vaker heen! Daarna zijn we doorgereden naar Arendonck om steppegras te eten. Dat wilden we altijd al een keertje doen!Wat een berg hè!!! Hieronder lag bij Patrick een schnitzel en bij mij sate. Ik vond het erg leuk en erg lekker!!! En het is nog goedkoop ook want voor zo'n bord betaal je rond de 12-15 euro en een voor- en nagerecht heb je hier echt niet nodig *lol*. We hadden nog geluk want wij kwamen net iets voor half vijf binnen en we konden meteen gaan zitten. Nog geen 10 minuten later stond heel de bar vol met mensen, allemaal wachtend op een tafeltje. Het is dus populair dat steppegras eten!!! Mocht je het ook een keer willen doen, de Bierhoeve is dan zeker een aanrader! Snelle bediening, lekker eten, een gezellige sfeer en een goeie prijs...maaruhh reserveren is dan dus volgens mij geen overbodige luxe *lol*.

2 Comments:

Anita said...

Ja daar is het lekker kopen he. Wij zijn er ook vaak op zondag heen gereden, toen ons jungskes nog klein waren. En daarna bij de frietkot een eindje verderop een patatteke eten, mmmmmmmm blijft lekker.
Dat steppegras hebben we ook eens een keertje gedaan, maar ik ben er niet zo kapot van, mun hele mond kapot van die harde spaghettifrietjes. lol. Maargoed, het was wel heel leuk he, om door die berg heen je vlees te pakken zien te krijgen.

Viv said...

Wat grappig! Ik had nog nooit van steppegras gehoord! Lijkt me idd lekker om eens een keertje te proberen!
Bedankt voor de tip! :)