zondag 17 augustus 2008

OLW "Faith"

Ik was een beetje in de war en dacht dat het morgen tijd was voor de schets. Dat bleek niet zo te zijn want dat is pas volgende week. Aangezien ik de schets gecombineerd had met de challenge van OLW (en die loopt tot de 22e) laat ik mijn LO nu al zien en maak ik voor de schets een nieuwe LO. Deze LO was toch al een beetje ruim geinterpreteerd (wat betreft de schets) dus ik verklap de schets er verder niet mee *lol*.
De challenge deze keer bij OLW was "Faith". Deze foto/echo-print (van mijn tumor) heb ik al heel lang liggen. Ik heb hem al een paar keer in mijn hand gehad "zal ik hem weggooien of niet?".Dat kon ik niet. Ik wilde hem toch graag bewaren als (ja het klinkt raar, I know) "aandenken" aan die tijd. Toen ik deze challenge zag dacht ik meteen aan deze foto. Waarom zou ik hem niet gewoon scrappen? Ik hoop niet dat ik iemand laat schrikken met deze print want dat is zeker niet mijn bedoeling. Dit is voor mij een mooie manier om de foto te bewaren en de journaling zegt alles. Ik probeer 100% vertrouwen te hebben dat dit kwaadaardige ding niet meer terug komt...en dat lukt me...nou ja, bijna altijd.

Ik ben niet zo tevreden over de LO zelf (volgens Patrick en ons mam is het ook niet "een van mijn mooiste creatie's" haha) maar ik laat hem toch maar zo. Ik ben bang dat als ik er wat aan ga veranderen ik de foto mischien verpest of zo. En ja, die print ik natuurlijk niet zomaar nog een keer uit :). Ik zou trouwens ook niet weten wat ik moet veranderen, ik ben zeg maar een beetje "vastgelopen" bij deze LO. Heb jullie dat ook ooit?

8 Comments:

Charlene said...

Mooi gedaan. Op deze manier heb je 'm heel mooi verwerkt. Haalt bij mij ook weer herinneringen naar boven zeg.........
Maar ook wij zijn vol vertrouwen!!!!!!!
X

Linde said...

Ik vind hem wel heel mooi! Niet zo kritisch zijn op jezelf!!
Ben wel jaloers, ik wil ook scrappen!

Anita said...

Ik vind je L.O. zo helemaal goed. Niks meer aan veranderen. Niks teveel, niks teweinig.
Je bent een ster in scrappen.

Viv said...

Ik zie een hele mooie LO!
En het papier dat je gebruikt hebt blijft leuk he!

Lisetta said...

Ik denk dat het een l.o. is met een foto die weinig meer nodig heeft. Heel pakkend. Knap van je om dit te scrappen. Ik vind 'm heel mooi.

Klaartje said...

Ik vind 'm helemaal mooi!

Marianne Hope said...

Ook ik vind de LO zo mooi. Less is more. Niets meer nodig.

Dawn said...

this is so beautiful and gorgeous embellishments