zaterdag 16 augustus 2008

Rockin'Park 2

Gister heeft Yvonne een cd-tje afgegeven met haar foto's van Rockin'Park.
Daar zaten ook nog wel een aantal leuke foto's bij om te laten zien;

Het voordeel van een spalk...je kunt gemakkelijk je favoriete drankje (passoa) mee naar binnen smokkelen :). Was achteraf niet nodig want ze bleken wel sterke drank te hebben...ik dacht alleen bier en wijn en dat vind ik echt héél vies!!
Yvonne, Tijke en ik...Lekkerrrrrr...een mojito!Dit vind ik persoonlijk een erg mooie foto. Wel een beetje donker, dat is jammer...Zijn jullie ook zo aan het genieten van de olympische spelen? Ik sta er niet voor op, dat niet, maar vind het toch wel leuk om alles een beetje bij te houden. Wat dat betreft ben en blijf ik toch wel een sportfanaat (om te kijken dan hè *lol*). Ik ben ook blij als het voetbal weer begint!
Op creatief gebied krijg ik op dit moment niet veel uit handen. Ik heb wel een LO af voor de schets van maandag (i.c.m. de challenge van OLW) maar dat was het dan ook en ik ben er niet heel tevreden over. Maar ja... Hopenlijk komt mijn creabea-gevoel snel weer terug! Ik wil namelijk wel...het lukt alleen effe niet :(. Ga dit weekend nog wel wat pogingen wagen want er zit vanalles in mijn hoofd...nu nog "op papier" :))).
Fijn weekend allemaal!!

3 Comments:

Viv said...

leuke foto`s, ik zie dat het gezellig was!
En met dat crea-bea gevoel komt het ook wel weer goed, iedereen heeft zo van die dagen........

D@nielle said...

dat ziet er leuk uit joh ! HIhi ik stop een flesje drinken altijd tussen mijn bh, grote sjaal erover werkt altijd !! Ben benieuwd naar je schets !

Linde said...

Die foto met die mojito's is tha bomb!! Echt een LO waard! ( v
ind ik zelfs leuker dan die foto er onder)