dinsdag 12 augustus 2008

Techniekje + tv-verslaving

Gister heeft Danielle een leuke techniek op ons blog geplaatst. Ben je nieuwsgierig...klik dan hier!
Ik heb de laatste week weinig tijd en puf gehad om te scrappen en/of stempelen. Morgen hoop ik weer een creatieve avond te hebben. En ik hoef niet stil te zitten want ik heb nog vanalles te doen; een schets uitwerken voor maandag, mijn bern-boekjes zijn nog niet af en ik heb een nieuw projectje in mijn hoofd zitten waar ik aan wil beginnen. En dan nog alle leuke challenges...
Maar eerst Grey's Anatomy kijken want dat is mijn nieuwe verslaving :). Wat een knappe dokter hè! Mijn andere favoriet, McLeod's Daughters, ligt op dit moment stil in Nederland maar ik zag dat er inmiddels nieuwe afleveringen van seizoen 8 op Youtube staan. Yeah, kan ik dit ook weer verder kijken....en ik oefen hierdoor ook meteen mijn engels want dit is zonder ondertiteling *lol*.

0 Comments: