vrijdag 5 september 2008

OLW & CAC

Ik wilde graag weer een keertje meedoen met de challenge van One Little Word maar ook met onze Crazy Amigo Challenge. Aangezien ik geen tijd had voor beiden apart, heb ik deze 2 challenges gewoon gecombineerd in één LO. Bij OLW is het woord dit keer "Choose" en bij de CAC is het thema "Messy". Ik heb dus mijn gesso, inkt, rub-0ns, verf, lint, touw (etc...) gepakt en ben aan de gang gegaan met het woord "Choose". Dit is het resultaat...

Journaling: Choose- Sometimes it's difficicult.
Ja echt, ik heb ooit nogal moeite met kiezen *lol*.

8 Comments:

Lynn said...

LOVE it! Love the picture!

Lynn
OLW

Stempelchaotin said...

Wow this is brilliant.
Great design.

\***/ said...

oooo this is great!!

Jean

Audrey said...

Prachtig!

Anita said...

Helemaal mooi weer Evi!!!

Viv said...

Je stijl is erg mooi, dit is dan ook weer een mooie LO!

Annes Art said...

Prachtig is ie Evi!!

D@nielle said...

heel cool !