zondag 7 september 2008

4th Dutch SIScrop

Zag je me voorbij komen in het filmpje? Ja, ik weet het,het ging wel héél snel maar ik zat ertussen *lol*. Vandaag was de 4e (voor mij 1e) nederlandse SIScrop van SIStv. Linde en ik hadden geluk want het was dit keer te doen in Veghel en dat is voor ons natuurlijk redelijk dichtbij. Ik heb een erg leuke dag gehad!! Niets is fijner dan een dagje lekker relaxed scrappen, gezellig kletsen, lekker eten en nog meer scrappen. En wat zijn we verwend! Aranka had een leuke cupcake (van papier) voor ons gemaakt en Marcia had een leuke goodie-bag voor ons klaar liggen. Meestal ben ik niet zo productief als er ook veel gekletst kan worden *lol* (en ik niet al mijn spulletjes bij de hand heb) maar dit keer heb ik (echt waar!) een LO helemaal af! Ik moet er alleen nog even een foto van maken dus die komt later :). Marcia,Silvia en alle andere aanwezige SISters...hartstikke bedankt voor deze leuke,gezellige dag!!

3 Comments:

Klaartje said...

Vond het ook helemaal gezellig! en wij zijn echt goed bezig geweest!!! haha! :) Oh, heb dit filmpje ook nog maar even op mijn blog gezet, leuk!

Viv said...

Ik wilde er ook heeeeel graag naar toe, maar helaas ik had al iets anders te doen van het weekend!
Gelukkig is het productief en gezellig geweest:)! Ben benieuwd naar je LO!

Anita said...

Ben ook benieuwd naar je L.O.
En het zal vast en zeker weer een hele leuke gezellige dag zijn geweest!