donderdag 4 september 2008

DD #47

Gister is er weer een nieuwe dutch dare geplaatst. De uitdaging is dit keer: Nederlandse Geschiedenis. Ik heb niet zoveel met geschiedenis...maar wel met voetbal *lol*...dus ik heb 1988 gepakt; het jaar dat Nederland europees kampioen werd! Ik was toen 7 jaar dus ik weet er niet heel veel meer van. Wel weet ik nog dat ik heel blij was (toen ze wonnen) en dat ik met ons Linde en buurtbewoners over straat ben gaan rennen van blijdschap. Ook weet ik nog dat ik van ons pap en mam niet alle wedstrijden mocht zien omdat het dan te laat werd voor mij. Stiekum ging ik het voetbal vervolgens via mijn wekkerradio volgen. Slim he? Hi! Maar hier kwamen ze dus achter :(. Gelukkig mocht ik het toen alsnog op tv kijken. Ze dachten in eerste instantie dat ik het voetbal alleen wilde zien om zo langer op te mogen/kunnen blijven maar nu ze erachter kwamen dat ik het voetbal echt spannend en leuk vond mocht ik het alsnog op tv kijken *lol*.

Voor de historische momenten van de andere DT-meiden klik hier!

1 Comment:

Viv said...

lekker `kliederen` met verf!!
Ik vind de LO ontzettend leuk geworden!

groetjes uit Geldrop, Vivian