vrijdag 26 september 2008

Cardkeeper

In deze post heb ik jullie beloofd het boekje, wat ik gemaakt heb bij een workshop van de Artjourney, nog te laten zien. Het afmaken heeft ietsjes langer (hmm...ietjes?! *lol*) geduurd dan ik gehoopt had maar ik heb het af! Het boekje is een "cardkeeper". De rechterbladzijden zijn allemaal enveloppen waar je iets in kunt stoppen. Denk hier bijvoorbeeld aan verjaardagskaarten die je moet versturen die maand of je zou het kunnen gebruiken als een soort dagboekje door er voor die maand kaartjes/briefjes in te stoppen waar je dan weer iets op kunt schrijven. Ik vond het idee op zich wel leuk :). Ik denk niet dat ik hem ook echt daadwerkelijk ga gebruiken maar het maken was zeker leuk! En er zijn hier natuurlijk heel veel varianten op te bedenken dus de techniek ga ik zeker onthouden. Het was een leuke workshop!!! Zo is mijn cardkeeper geworden...
Voorkant

Zijkant

Januari & februari

Maart & April

Mei & juni

Juli & augustus

September & oktober

November & december

Laatste pagina

(Door op de foto's te klikken, kun je het beter zien...Mocht je dat willen HI!)

7 Comments:

mama said...

Dit is een gaaf boekje om vanalles te bewaren. Echt heel mooie kleuren!

Angelina said...

Wat een gaaf boekkie!! Super!!

Audrey said...

Schitterend!

Charlene said...

Mooi is ie geworden zeg!!!!!

Patrice said...

Heel mooi gedaan meisje! Prachtig werkstuk!!!

Grtjs Patrice

Paulien said...

Helemaal super Evi, mooi boekje!

nicnacske said...

Leuk idee!! Ik vind dat zachtgroen met het bruin mooi!!