donderdag 18 september 2008

Project #9 " I DO"-boekje

Volgend jaar gaat mijn nichtje trouwen. Dat is natuurlijk ontzettend leuk maar er zal ook veel geregeld moeten worden. Om haar hier een beetje mee te helpen, heb ik een "I DO"-boekje gemaakt. Hier kan ze al haar aantekeningen, opmerkingen en voorwaarden in kwijt. Ook heb ik er wat tips ingezet (natuurlijk overgenomen uit een trouwmagazine want ik ben ook maar onervaren *lol*) voor DE dag. Verder kan ze er na haar trouwdag, als ze dat leuk vindt, wat foto's inplakken van haar uiteindelijke keuzes (jurk, ring, bloemen...etc). Dit is de voorkant...

Wil je de rest zien, ga dan naar ons MLS-blog! Ik heb dit boekje gemaakt voor onze project-post van deze maand dus daar zie je ook de inhoud en de pagina's. Daar vind je ook de link naar de Scrapawards (deze werkt inmiddels!) dus er kan nu gestemd worden op onze Marianne!!

4 Comments:

Audrey said...

Prachtig boekje, jammer dat ik al getrouwd ben!

Viv said...

Als ik ga trouwen wil ik ook zo`n boekje, gaaf!!

Lisetta said...

Heel mooi, daar zal ze vast al haar aantekeningen e.d. in kwijt kunnen.Mooi zeg.

Mieke said...

Ook al zo super!!! Goed bezig Evi!!!!