maandag 13 oktober 2008

Project dreadlocks

Eigenlijk had ik vanavond een rustig, relaxed avondje bankhangen met Grey's Anatomy gepland. Maar na één telefoontje veranderde dat in dit...*lol*...Ik heb dreads gezet bij Linde! Uhh, of ik dat ooit eerder had gedaan...hi nee dus! Maar onder het motto "alles is te leren" heb ik het gewoon geprobeerd. Christel, die ook heeft geholpen, had het al wel een keer gedaan (en is kapper) dus die heeft het mij uitgelegd.We hebben ruim 3 uur geknoopt en toen was het klaar. Ik heb een beetje pijn aan mijn rug van het staan maar verder viel het me 100% mee. Ik vond het eigenlijk wel leuk en gezelli om te doen :).

Ben je benieuwd naar het eindresultaat check dan Linde's blog!

3 Comments:

Viv said...

Mijn zusje wilde ook een keer dreadlocks, heel erg leuk maar toen moesten ze toch een keertje eruit!
Dat is een werk zeg,( heb ik heel wat uurtjes over gedaan) hopelijk heeft Linde er nog heel lang plezier van :)
Het ziet er in ieder geval leuk uit!

Anita said...

Die Evi toch.......jij bent ook van alle markten thuis he!!!
Lijkt me wel een hele klus zeg.

Klaartje said...

Zooo! Je hebt je roeping gemist, hihi!