zaterdag 25 oktober 2008

CAC "Quote stamp"

Ik heb mijn kaartje voor de Crazy Amigo Challenge af. Het thema is deze week "Quote stamp". Ik heb een tekststempel voor de achtergrond gebruikt. Nu weet ik niet zeker of dit eigenlijk wel een quote is *lol*, maar vooruit...

Er is voor ons in maart weer een concert bijgekomen!! Het is Patrick vanochtend gelukt kaartjes te krijgen voor Metallica. Het was weer drama op internet maar gelukkig is het Patrick gelukt om er doorheen te komen. Nu wordt mijn rijtje in maart zo; de 13e AC/DC, de 21e Tina Turner, de 28e familieweekend en dan de 30e Metallica. Gister heb ik de planning voor mijn opleiding gekregen (ja, ik ga er weer eentje volgen...) en mijn afsluitings-examen is de...10e! Net ervoor dus...komt dat effe goed uit!! :))

Jullie raden nooit wat ik gister (met 10 graden!) heb gedaan......gekanoot!! Echt, ik had niet gedacht dat ik dat nog ooit zou doen :). We hadden gister afdelingsuitstapje en het enige wat wij wisten was dat we misschien een beetje nat kon worden en dat het op het water was. Wij dachten dus meteen aan kano-en. Ik was, samen met een paar andere collega's, dan ook volop voorbereidt met droge kleren, regenkleding en oude schoenen :). Maar andere collega's dachten dat wij zwaar in de maling werden genomen (je gaat toch niet kano-en in oktober?!?!) en moesten dus erg hard lachen om onze voorbereidingen én hadden dus niets bij. Uiteindelijk hebben wij het hardst gelachen toen wij weer droog en redelijk schoon uit ons bootje stapte *lol*. Het was erg leuk en gezellig! Helaas heb ik alleen (nog) geen foto's.

Zo, nu ga ik me klaarmaken voor vanmiddag. Dan vertrekken wij met vrienden naar Scheveningen om daar lekker ergens te gaan eten en daarna te gaan stappen bij de Crazy Piano's... Ik heb er zin in!!

8 Comments:

Audrey said...

Prachtig kaartje! ik keur hem goed hoor!

Deborah March said...

Striking collage piece.

Klaartje said...

prachtige kaart!!! was dat kano-en niet koud!? Brrr!

Viv said...

Mooie kaart! Was het leuk in Scheveningen?

Anita said...

Schitterend Evi.
Veel plezier in Scheveningen ennuh......doe de mosselman de groeten ;)

sam said...

gaaf kaartje! hoe was het bij crazy piano's? leuk weekend gehad?

groetjes sam

Marianne Hope said...

supermooi kaartje! Het lijkt me als heb je een leuke tijd gehad in Scheveningen en kanoen.

Annes Art said...

Schitterende kaart evi!!