woensdag 1 oktober 2008

DD #48

Zoals ik laatst al schreef hebben we wat aanpassingen/verbeteringen bedacht voor ons MLS-blog. Een van die veranderingen is dat we niet meer om de 2 weken een Dutch Dare plaatsen maar iedere 1e woensdag van de maand. Zo hebben jullie meer tijd om met onze dares mee te doen :) en hebben wij iets meer tijd om alles zo optimaal mogelijk voor te bereiden :).
Vandaag, de 1e woensdag van de maand dus :), was het weer tijd voor een nieuwe Dutch Dare. Persoonlijk vind ik ons thema dit keer erguhh leuk; "Lift een van je favoriete nederlandse scrapsters". Ik heb gekozen voor Audrey. Zij is niet alleen een favoriet van mij op scrapgebied maar ook met het stempelen maakt ze prachtige dingen! Ik zou zeggen...ga een keertje op haar blog kijken...echt een bron vol inspiratie! Ik heb deze LO van haar gelift.
Dit is de mijne...

Ben je benieuwd wie de andere DT-meiden gelift hebben? Klik dan hier!
Ik verklap je...de "gelifte" meiden zijn allemaal, stuk voor stuk, grote favorieten van mij!!:)
Je kunt op ons blog inmiddels ook, aan de rechterkant, de nieuwe opzet van ons blog vinden.
En......wie is jouw favoriet??? Laat het ons zien!

3 Comments:

Viv said...

Gave LO, volgens mij gemaakt met de kit van Marcia he?
Ben ook even gaan kijken op jullie MLS blog en deze keer ga ik zeker meedoen!! Lijkt me super leuk!
groetjes Vivian

Klaartje said...

Leuke LO!!!

Audrey said...

Oeps! dat is schrikken*lol*!!!
Dank je wel voor je complimenten!