maandag 6 oktober 2008

Feest!

Gisteren hebben Patrick en ik een feestje gehouden in feestcafe de Koets (waar Linde en Mark werken). We hadden onze verjaardagen en onze intrek in ons nieuwe appartement nog niet gevierd. Aangezien ik ook nog mijn diploma heb behaald, vonden wij het wel tijd voor een wat groter feestje. We hebben het erguhh leuk gehad!!! En we zijn ook goed verwend! Mensen kennen ons goed :) want we hebben ondere andere meerdere eetbonnen, een hotelcheque en bioscoopbonnen gekregen. En daar houden wij wel van!!*lol*. Van ons pap en mam, ons linde en de aanhang hadden we een DJ kado gekregen. Dat was een grote verrassing!! We hadden voor de muziek eigenlijk niets aparts geregeld dus dat maakte het natuurlijk extra leuk! Ik hoop dat iedereen het leuk heeft gehad...wij igg wel:)! Hier een aantal foto's...onder andere van de polonaise....die mocht volgens Monique, een vriendinnetje van mij, niet ontbreken:)))*lol*...

2 Comments:

Anoniem said...

heej evi.
Het was een SUPER GEZELLIG feestje.
Nogmaals bedankt.
Groetjes christel

mama said...

Het was een keigaaf feest!!