dinsdag 7 oktober 2008

Grrrr!!!!

*EDIT* Ben nog steeds aan het sleutelen en toevoegen :)

Hè, wilde ik mijn blog veranderen van 2 naar 3 kolommen...ben ik ineens de helft kwijt!!! En ik was nog wel zo goed aan het opletten wat ik deed...uhh, dacht ik:) Hoe balen is dat?! Ik had mijn template wel opgeslagen maar wat blijkt, dan ben je dus wel al je afbeeldingen/linken/ed kwijt. Ik ben nu dus maar begonnen aan een complete nieuwe layout:((. Maar ook dat wil nog niet echt lukken! Ben aan het stoeien geweest met mijn header. Via de "gewone" weg (foto uploaden bij de indeling) wilde het niet lukken?? Toen dus in de HTML-code gefrutseld. Nu heb ik wel mijn foto in beeld (dat vind ik al heel knap van mezelf *lol*) maar die tekst krijg ik dan weer niet weg. Hmm... Ik moet nu echt stoppen want mijn ogen doen voort pijn van het scherm! Pff! Morgen ga ik maar weer verder frustelen :)) Je kunt maar een hobby hebben.....

6 Comments:

Anita said...

WOW PRACHTIGE header!!!
Effe puzzelen en jij komt er wel uit hoor. Knap dat je dat allemaal voor elkaar krijgt!
See you tomorrow :)

Montana said...
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Godelieve said...

Sorry, ik was ingelogd onder een andere naam ;
Het ziet er prachtig uit Evi, ik weet niet hoe je het allemaal voor mekaar krijgt. Ik zit te puzzelen op een testblog :)

Viv said...

ziet er super leuk uit! Hoe kom je aan die leuke achtergronden
Ik was ook van plan om mijn blog eens te veranderen, komt zeker door het nieuwe seizoen!

mama said...

Zo! Het is echt mooi geworden!

charlene said...

Mooi kleur en achtergrond!!! Goed bezig hahaha!!!!