vrijdag 31 oktober 2008

Happy halloween en OLW

Allereerst Happy Halloween!!!
Kijk eens wat ik gister in mijn brievenbus vond... Dit zakje heeft Klaartje gemaakt. Ik vind hem zooo leuk!! Klaartje, nogmaal bedankt hè!! Echt een leuke verrassing!

Gisteravond ben ik bij Linde wezen scrappen. Eerst heb ik een layout voor de Dutch Dare van aanstaande woensdag gemaakt. Er verschijnt dan weer een nieuwe dus hou ons blog in de gaten als je mee wilt doen. Ik had nog geen zin om naar huis te gaan en dus ben ik toen begonnen aan een layout voor OLW. De challenge is deze keer "Imagine". Aangezien deze challenge nog maar loopt tot en met vandaag, moest ik een beetje haast maken. En je zult het niet geloven maar ik had hem, zeker voor mijn doen, vrij snel af. Ja echt, ik ben normaal géén snelle scrapper...én dat is nogal zwak uitgedrukt *lol*. Ik ben dus trots op mezelf :). Ik heb voor deze layout een foto van Patrick gebruikt, gemaakt in Texel. De journaling is "Imagine...this is the end of the world". Of het helemaal correct engels is, weet ik niet? Maar je snapt wat ik bedoel...toch?:)

Hebben jullie trouwens het leuke nieuws van Linde al gelezen??? Ik vind het zo leuk! Ik ben echt trots op je Lin! En trots ben ik ook op Charlene want die is haar eigen praktijk begonnen! Hou je van Tarot? Ga dan eens kijken op haar site!!

10 Comments:

Romy said...

Dat zal zeker een leuke verrassing zijn geweest! Het ziet er erg leuk uit met die pompoentjes.
Je lay-out is ook erg mooi geworden. Super!

klaartje said...

Gave Layout!!

Mieke said...

Gaaf issie Evi!!

Anita said...

Toppertjuhhhhhhhhhh!!

Lynn said...

This is gorgeous!!!

Marianne Hope said...

Heel leuke LO!! Snel is soms heel goed, eh?

Marieke said...

Hij is echt mooi! :) Jullie zijn maar creatief hoor... Ik scrap soms ook, maar dan digitaal! ;)

charlene said...

Gave layout!!! Ennuh.....ik ben ook trots op jou hoor ;)
Fijn weekend nog
X

Viv said...

Gave LO, en klaartje heeft wel een heel leuk zakje gemaakt!

D@nielle said...

mooie lo ! Heerlijk onverwachte post, heel leuk.