vrijdag 10 oktober 2008

Klaar!

Hèhè....ik ben eindelijk klaar met de layout van mijn blog (voor nu althans *lol*). Het was een heel karwei! Leuk zo'n nieuwe template...maar alles heb ik moeten veranderen via de HTML. En dan ook echt ALLES...lettertype's, alle kleuren, de achtergrond, de header. Niets werkte meer via de "gewone weg" van blogger. Wat layout betreft dan, linken naar blogs ed kon ik gelukkig nog wel via het tapje "indeling" toevoegen. Maar goed, het is nu klaar en ik ben tevreden :). En...ook een beetje trots (op mezelf *lol*) want ik had op een gegeven moment echt niet meer gedacht dat het zou lukken. Pff...al die code's?!?! Maar met heel veel zelf uitvinden en een héél klein beetje hulp van een collega is het toch nog goed gekomen. Nu dit klaar is kan ik weer lekker gaan scrappen!!! Yeah!!

Voor Vivian...
jij vroeg hoe ik aan de achtergrond kwam...dit is een afbeelding van een scrapvel, deze heb ik op photobucket geplaatst en vervolgens als achtergrond ingevoerd bij de HTML. :))

4 Comments:

mama said...

Prachtig! Echt heel mooi!

Linde said...

Goed gedaan! Het is heel mooi geworden!

Marianne Hope said...

Heel mooi geworden! Good job!!! Ik weet precies hoe moeilijk het is, ben er zelf geweest.. maar als je het af hebt, is het wel rede om trotz te zijn

Viv said...

Je blog is erg mooi geworden, ik ga ook aan mijn blog sleutelen maar dat ga ik niet zelf doen, ben totaal niet handig met dat soort zaken!
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag :)! Ik zoek al een tijdje een leuke achtergrond maar ik kan niet vinden! (zo gaat het misschien wel lukken!) groetjes