zondag 12 oktober 2008

One little word en Jacuzzi

Laatst heb ik de "cardkeeper" (die ik eerder liet zien) bij Linde afgemaakt. Toen ik daarmee klaar was had ik nog wel zin om te scrappen maar ik had verder geen scrapspullen bij. Ik ben toen maar met de restjes van dat papier aan een layout begonnen (ik mocht van Linde ook wel met haar spullen werken hoor *lol*). Dat bleek nog een hele uitdaging want voor een LO zou ik niet snel voor dit papier en kleurgebruik kiezen. Ik was er dan ook niet echt "happy" mee en eenmaal thuis heb ik de layout dan ook niet meer afgemaakt. Dit weekend heb ik hem toch maar weer tevoorschijn gehaald want ik vond het toch wel zonde om er helemaal niets meer mee te doen. I know, een wonder, in mijn geval, dat hij nog niet in de prullenbak was beland *lol*. Ik heb de layout uiteindelijk afgemaakt voor de OLW challenge. De challenge op dit moment is het woordje "Keep".

Ik wil jullie ook nog een leuke foto van vandaag laten zien. Vrij regelmatig miezelen (= kaartspel) wij met vrienden. Vandaag hadden we met Jac en Miranda afgesproken en die hebben sindskort een jacuzzi in de tuin. Luxe hè :). Nu konden we, na het kaarten/kletsen/eten wat we normaal doen, dus ook nog even na-bubbelen in de tuin. Wow! Dat was lekker!! Heerlijk zo'n warm bad en dan die koude wind in je gezicht...mmm! Echt een vakantie-gevoel!
Miran, ik neem voortaan altijd mijn bikini mee hoor *lol*!!

Ik weet niet of het door dat vakantie-gevoel kwam maar ineens kwamen we op het idee om een weekendje weg te gaan :). We hebben maar meteen een nachtje Scheveningen geboekt. We willen dan naar Crazy Piano's gaan. Daar heb ik al zoveel over gehoord maar ik ben er zelf nog nooit geweest. Ik ben erg benieuwd!! We bedachten daarna dat we inmiddels toch ook wel wat in ons kaartpotje hebben zitten dus dit kunnen we mooi gebruiken hiervoor :).
Patrick en ik hebben nu leuke dingen in het vooruitzicht! Eerst een weekendje met zn twee-tjes naar Texel en dan het weekend daarna met Jac en Miranda naar Scheveningen. Yahoo!! Ik heb er veel zin in :)))

8 Comments:

Klaartje said...

Gave LO! En een lekker vooruitzicht, twee weekendjes weg! :)

Sharmaine said...

Gorgeous page.
Love the sentiment

sam said...

erg leuke lo! en dat zijn zeker leuke vooruitzichten!

Linde said...

Das lekker, ook nog naar scheveningen! Heerlijk! En crazy piano's is idd een aanrader!
Ik vondt de LO heel mooi geworden!

mama said...

Wat een heerlijke vooruitzichten!!! Maar die jaccuzi is ook wel super!!! x

Anita said...

Nou Evi heel veel plezier gewenst met je weekendjes-weg.
En CHAPEAU voor je nieuwe template! Ziet er pico-bello uit. Evenals je L.O. trouwens.

Lis said...

Gorgeous layout for OLW, love the colours :)

D@nielle said...

wow wat een "romantische" materiaal voor jouw doen. Wel heel mooi hoor !