maandag 27 oktober 2008

Scheveningen

Dit weekend zijn we met vrienden naar Scheveningen geweest. Het was erg leuk en gezellig!!! Zaterdag zijn we aan het eind van de middag vertrokken en rond half zeven waren we in Scheveningen. Eerst hebben we ingecheckt bij het hotel en toen zijn we lekker wat gaan eten bij een tentje op de boulevard. Nou ja, lekker...het eten viel helaas een klein beetje tegen maar dat maakte voor de gezelligheid niet uit :). Na het eten zijn we naar Crazy Piano's gegaan. Ik had daar veel goeie verhalen over gehoord dus ik had hoge verwachtingen. Meestal valt iets dan snel tegen maar nu niet...het was echt helemaal geweldig!!! Wat kunnen die mannen mooi muziek maken zeg! En het publiek werd er volop bij betrokken, het was echt een groot feest!!! We hebben echt een ontzettend leuke avond gehad!!! Ik wil zeker nog een keertje terug!!!Om 3 uur 's nachts rolden we naar buiten en zijn we nog even bij de Burger King wezen eten. Ik vind de Burger King normaal helemaal niet lekker maar na een paar drankjes (nou ja...een paar??? Hi!) smaakt alles *lol*.
De volgende dag hadden we om 11 uur beneden afgesproken. Patrick en ik waren alleen even vergeten dat de klok was verzet. Je raadt het al...wij waren dus een uur te vroeg wakker *lol*. Maar na een half uur bleek dat ook Jac en Miranda al wakker waren dus toen zijn we opgestaan en hadden we dus een extra uurtje :). We zijn toen naar de boulevard gelopen om daar ergens te ontbijten/lunchen.We zijn ook in het Kurhaus geweest....een rondje door de draaideur om precies te zijn *lol*. Tja, we kunnen nu wel zeggen dat we er ooit geweest zijn *lol*. Daarna hebben we wat gewinkeld en zijn we naar Sea-life geweest. Dat is een soort "dierentuin" maar dan met vissen. Daar bleek het een beetje moeilijk foto's maken... Deze foto hieronder wil ik dan ook "insturen" voor de challenge van Take a Pic deze week, dat is namelijk "foutje"...*lol*...Na sea-life hadden de mannen wel weer zin in wat te eten en zijn we naar een pannenkoekhuisje aan de boulevard geweest. Daarna zijn we weer naar huis gereden en rond 4 uur waren we weer thuis. We zijn toen, na een uurtje bank-hangen, met zn vieren naar de Griek geweest (alsof we nog niet genoeg gegeten hadden *lol*) en daarna zijn we nog even naar 't Pandje gegaan, onze stamkroeg. Rond tien uur kwam bij mij toch echt de man met de hamer en toen ben ik lekker naar huis gegaan. Jac en Miranda, bedankt voor de gezelligheid!!! We hebben het super fijn gehad!!! Hier nog een paar leuke foto's:
Miranda en ik....En dan de, letterlijk en figuurlijk, omgekeerde versie *lol*.... Jac, Patrick en ik...En als laatste nog eentje van Patrick en Jac....

6 Comments:

Anita said...

Het ziet er inderdaad allemaal wel heel gezellig uit.
Lekker zo'n weekendje weg he.
Leuke foto's.

Bettie said...

Toch is-ie wel echt sealife.

Viv said...

Leuk zo`n weekendje weg! Ivo en ik zijn dit jaar al een aantal keren in Scheveningen geweest maar nog niet bij crazy piano`s! Moeten we dan toch maar eens doen :)

De workshop was idd bij de creatie, het was super gezellig!

sam said...

klinkt erg gezellig! En het zijn ook erg leuke foto's geworden!
groetjes sam

Mandy said...

Wat doen jullie toch een leuke dingen allemaal Evi! Zoveel fun straalt er van de foto's! Mooi kaartje ook weer voor de Crazy Amigo's!

D@nielle said...

leuk zo'n weekend weg, en ja crazy piano's is gezellig.