zaterdag 4 oktober 2008

TAIF "Cardboard"

Ik heb weer een keertje met de challenge van The Art is Found meegedaan. De opdracht is om "cardboard" te gebruiken. Zoals jullie zien heb ik weer een beetje in de "sfeer" van de LO van Audrey gescrapt (welke ik voor de Dutch Dare gelift heb). Bij deze "stijl" kon ik namelijk goed het cardboard gebruiken, ik vond het ook leuk om op deze manier te scrappen :) en het ligt (denk ik zelf) ook wel dichtbij hoe ik zelf vaak scrap (het scheuren, de verftape, etc).

6 Comments:

Marianne Hope said...

Wat een leuke LO!

mama said...

Wat is ie mooi en lief!!! Prachtig!

charlene said...

Super leuke lay-out!!!!!

Viv said...

wat een lieve foto!!! De LO is erg gaaf geworden, ik hou wel van deze stijl!!

sam said...

wat een super leuke Lo zeg! en wat een liefy! kwam toevallig op je blog terecht en dacht laat ik even een berichtje achter laten :) kom zeker nog is terug, groetjes sam

Romy said...

Prachtig! En wat een lieve hond.