dinsdag 11 november 2008

CAC "Blauw-Rood"

Deze week was het weer mijn beurt om een thema te kiezen voor de Crazy Amigo Challenge. Aangezien het vandaag 11-11 is (het gekkengetal toch?!) leek het me wel leuk een beetje in de sfeer te blijven en te kiezen voor een gekke kleurencombinatie. Ik heb gekozen voor blauw-rood. Om te scrappen valt dit wel mee maar voor de stempelaars is het, dat denk ik tenminste *lol*, een minder voor de handliggende kleurencombinatie. Maar misschien zie ik dit helemaal verkeerd hoor *lol*. Hopenlijk blijft het dan toch een leuke uitdaging :).
Zelf moest ik afgelopen week natuurlijk ook een voorbeeld maken maar aangezien ik ziek was, was dat eigenlijk niet zo'n succes. Het is dan ook een "vluggertje" geworden. Maar ach, snel&simpel kan ooit ook leuk zijn, toch?!

14 Comments:

Stempelchaotin said...

Wow this is unbelievable.
Fantastic piece of art.

Kelly said...

beautiful!

Godelieve said...

Prachtig voorbeeld, dankjewel voor de uitdaging.
Simpel is mijn motto :)

Anita said...

Schitterend Evi!!!
Ik ga eens kijken of ik er iets van kan "brouwen" van die kleurencombi :)

http://truutske.punt.nl said...

Schitterende kaart.
Best wel 'n vrolijke kleurencombinatie.

Moni said...

Klasse Karte!!

Dawn said...

Love the layers and textures - gorgeous artwork..

Viv said...

Leuk gedaan!!! Soms zijn de snelle LO`s nog het leukste!
En wat PB betreft, spannend!!! (ik kijk vanaf het begin maar ben al helemaal verslaafd, ik denk dat ik seizoen 1 deze week wel gezien heb :-)

Faye said...

Evi, this is gorgeous.

sam said...

Leuke Lo! grey's anatomy was maandag weer spannend zeg!
groetjes sam

Char said...

Fabulous piece. Wonderful face.

Tanya said...

What a beautiful card! Love it!!
Hugs,
Tanya

Taina said...

Beautiful! Love your butterfly!

D@nielle said...

wauw superfoto en erg mooi gescrapt!