woensdag 5 november 2008

DD #49 "Yikes!"

Vandaag hebben wij weer een nieuwe Dutch Dare voor jullie gepost. We hebben halloween net achter de rug en om nog een beetje in de "scary-sfeer" te blijven hebben wij de volgende dare voor jullie bedacht:"Wat is angst voor jou?".
Voor mij als ex-kankerpatient is dat niet zo moeilijk. Ik denk dat velen die kanker hebben gehad dezelfde angst zullen voelen "Komt mijn ziekte ooit nog een keer terug?". Voor mij persoonlijk zit daar nog een angst aan vast...naalden in mijn lijf!

Ik heb echt zo'n hekel aan naalden!! Bloedprikken, epiduraal, punctie, trombose-spuiten...het hoorde er allemaal bij. Maar het ergste vond ik misschien nog wel het infuus. Dat ding blijft echt een paar dagen in je lijf zitten en dat vond ik dus helemaal niets! De zuster zijn na een dag tegen mij "Evi, je moet je arm nu toch echt een keer gaan bewegen". Nu kan ik daar wel weer om lachen maar toen niet. Ik vond het doodeng met dat ding in mijn arm!! Stokstijf lag ik erbij *lol*. Na een tijdje ging het gelukkig (een beetje!) wennen...

Ben je benieuwd waar de andere DT-meiden angstig voor zijn? Klik dan hier! En wil jij jouw angst ook laten zien? Doe dan mee met de dare en maak weer kans op een leuke RAK! Zorg dan wel dat we jouw LO (of ander projectje) zien voor maandag 1 december. Veel scary-scrap-plezier!!

Zo, nu kruip ik weer snel onder de wol want ik heb de griep. Ja idd, alweer :(. Grr!!!

6 Comments:

Viv said...

Je hebt een mooie LO gemaakt, ik keek even op jullie blog en zag allemaal mooie scrapsels! Eens kijken of het me deze keer lukt om mee te doen,ik had het de afgelopen maand te druk! Knap dat je hierover kunt scrappen, lijkt me wel moeilijk!

Klaartje said...

Gave LO weer Evi! Beterschap!!

D@nielle said...

ik vind 'm weer prachtig. Ik had 2 dingen waar ik wel over zou kunnen scrappen maar ik ben ook ziek :( Beterschap vanaf hier !

Audrey said...

Wat aangrijpend!

sam said...

geweldig gave Lo!! knap dat je over dit onderwerp zo iets moois kan maken. groetjes sam

Mariƫtte said...

leuk je via je blog toch nog te kunnen volgen. Veel beterschap Evi!

groetjes,
Mariƫtte