maandag 17 november 2008

MLS weekendje

Dit weekend ben ik met de meiden van het designteam van MLS een weekendje naar Twente geweest. We hadden een huisje gehuurd (prima verzorgd!) op een klein vakantiepark met daarbij een theehuis waar we zaterdagmiddag een high tea hebben gedaan. Dat was erg lekker!Ook zat er een winkeltje bij met allemaal leuke spulletjes. Ik heb me goed ingehouden en helemaal niets gekocht :).Naast de high tea en het winkelen hebben we verder vooral héél veel gescrapt (ik heb pijn aan mijn kont van het zitten op dat houten stoeltje *lol*), een beetje gek gedaan (zie foto hieronder) en dit alles vooral ook heel veel vastgelegd op onze camera's...(en nog steeds ken ik, wat betreft gebruik, de mijne niet *lol*)...En o ja, we hebben ook nog pizza gegeten....lekker!!!Ik heb het erg naar mijn zin gehad! Het was echt een relaxed weekendje onder het motto "alles mag en vooral niets hoeft". Heerlijk!!! Ik ben ook best, zeker voor mijn doen, productief geweest :). Helaas viel dat, zittend naast Kirs, niet helemaal op *lol*. Zij scrapt zo snel en tegelijk zo leuk! Maar ik heb 2 LO's af en ik ben een heel eind gekomen met het maken van mijn kerstswap voor de Hooked-groep; een kerstdoos(je). Van de LO's kan ik er nu maar eentje laten zien, de andere nog niet want die is voor de schets van aanstaande woensdag.Na een super relaxed weekendje was het bij het naar huis gaan nog wel even bloed, zweet en tranen (nou ja, vooruit dan...alleen zweet *lol*) want mijn auto deed het niet meer :(. En daar sta je dan 2,5 uur van huis.... Gelukkig vond Mandy een hele aardige man (lees; mijn held van de dag) die mij wilde helpen. Het bleek de accu te zijn en na gebruik van startkabels deed de accu het weer. Dat werd dus in één ruk naar huis rijden voor het geval de accu stuk was en niet alleen leeg. Dat eerste bleek helaas het geval dus was ik even blij toen ik veilig weer thuis was :). En...ik was ook nog nét op tijd thuis om (in samenvatting) te zien dat "mijn" Ajax met 4-1 won van Psv. Yeah!! Eind goed, al goed hihi. Zeker nu de auto vandaag ook weer is gemaakt en ik net Grey's Anatomy heb gezien....ZE zijn weer bij elkaar...Yahoo!! Maar goed, dat terzijde *lol*...Meiden, harstikke bedankt voor het ontzettend gezellige weekend!! Ik heb echt genoten!!

8 Comments:

mama said...

Wat een heerlijk weekend! En super dat de auto weer gemaakt is! x

HARTENKERSJE said...

Yeah, het was keigaaf en super weekend!!

lfs Kirs

Mandy said...

Thanks voor een mega-gezellig weekend!! Blij dat de auto het weer doet!

Viv said...

Wat ziet het er gezellig uit allemaal :)
En wat een gave LO! Ben benieuwd naar je andere!!

Marianne Hope said...

Ook bedankt voor zo een leuk weekend! Goed dat het auto weer ok is..

Nicole said...

...tjee als ik die foto's zie...baal ik nog meer!!!
Volgend x ga ik mee...maakt niet uit hoe ziek ik ben LOL!!!

gr Nicole

BTW gave LO...

Linde said...

wat leuk dat je zo´n fijn weekend hebt gehad! Het ziet er ook erg gezellig uit! Echt balen van je auto! Mark zit te lachen dat jij niet zelf wist wat je moest doen, maar ik zou het ook niet weten hihi!!
Mooie Lo van mijn dreads! Ze Zijn er inmiddels wel uit. In het warme en vochtige klimaat hier kreeg ik erg jeuk, en mijn huid op mijn hoofd was behoorlijk rood en pijnlijk!
We gaan nu snel de auto in, op naar het resort! Tot over een weekje! Dan heb ik weer genoeg te scrappen hihi!
kuzz

sam said...

wow, erg gaaf Lo'tje! super die kleuren. Leuke foto's ook! groetjes sam