donderdag 13 november 2008

Projectjes en weekendje weg

Hebben jullie de projectjes van Kirs al gezien op ons MLS-blog? Ze zijn erg leuk!!!
Dit weekend gaan wij met het designteam van MLS een weekendje naar Twente. Gewoon lekker wat scrappen, kletsen en lol maken:). Ik heb er erg veel zin in! Ik weet alleen nog niet wat ik allemaal mee ga nemen aan scrapspullen. Dat is altijd wat hè?! Maar goed, een ding is zeker...ik kan niet heel mijn scraphok meenemen dus dat wordt keuzes maken (en daar ben ik nou weer net niet zo goed in *lol*). Wedden dat ik dit weekend juist datgene nodig ga hebben wat ik dan weer niet bij me heb *lol*. Ach, als het maar gezelli wordt en daar vertrouw ik wel op:).
Fijn weekend allemaal!!

2 Comments:

Anita said...

Nou heeeeeeeeel veel plezier, maar dat gaat vast en zeker lukken.
Het is natuurlijk nooit niet zo gezellig als bij ons he.. LOL (grapje).
Ben benieuwd naar de resultaten :)

Viv said...

Wow, een scrapweekend!!!!! Dat moet wel een te gek weekend worden :-)
Veel scrap plezier!