zaterdag 22 november 2008

Verwend!

Vandaag zijn Charlene en ik weer naar mijn tante (de Huidxpert) geweest voor een schoonheidsbehandeling. Mijn tante heeft een leuke salon in Nijmegen en aangezien dit voor ons niet echt naast de deur is, voelt het altijd als een lekker dagje uit :). Naast behandelingen verkoopt mijn tante ook make-up en dat is in onze make-uptassen ook wel te zien...noem een kleur en wij hebben hem *lol*! Nu is mijn tante sindskort gestopt met een van haar merken (Ariane Inden) en hiervan had ze nog wat spulletjes over. Deze had ze allemaal in een grote tas gestopt en daar mochten wij vandaag in graaien! Het was echt even een vervroegde sinterklaas voor ons :). Erg leuk!!! Yvonne, super bedankt hè!!!

8 Comments:

mama said...

Wat een verwennerij!!! Maar vooral wat een gave foto! Gemaakt met je nieuwe toestel? Ik ben er ook super blij mee, zo makkelijk te bedienen en heel mooie foto's!x

Marianne Hope said...

Ik vind het ook een super foto, leuk! Ik heb een award helemaal vanuit Noorwegen voor jouw als jij hem wilt. Fijne zondag nog!

charlene said...

We zijn super verwend!!!!! Ben er errug blij mee.

Viv said...

Leuke foto!! En wat een mazzeltje ;)

Viv said...

Ha Evi,
De stempels zijn leuk he!
Marcia had ze niet meer maar, dus ik was heel blij dat ik ze in Heesch wel vond!
De workshop was super, ik kan niet wachten totdat het boekje af is!

yvonne said...

Hé Evi, graag gedaan. Wat een leuke manier van reclame maken :-)!
Veel plezier ermee!

D@nielle said...

Bofkont !

HARTENKERSJE said...

Gave foto zeg.....super idee van je gezichtje in klein spiegeltje. Zeker hiervan een LO maken he

lfs Kirs