zondag 30 november 2008

Weekend vol sinterklaas!

Dit weekend stond volledig in het teken van de Sint. Afgelopen vrijdag had ik surpriseavond met de "havo-meiden". Elk jaar kopen wij 3 kadootjes van totaal 15 euro en daar spelen wij dan een surprisespel mee. Dit jaar had ik in het spel (ik maak dat elk jaar zelf) opdrachten uit het spel "party en co" verwerkt. Dat was erg leuk! Er werd dus volop getekend, uitgebeeld en woorden geraden voor de kado's. Ik ben uiteindelijk naar huis gegaan met het dobbelspel van kolonisten, een grote zak spek en een kerst-schort. Ook Yvonne had een schort gewonnen dus wilde we wel samen op de foto. Dit werd een melig onder-onsje *lol*....Naderhand heeft Loes, voor de foto, nog een keer voorgedaan hoe zij het woord "bevallen" heeft uitgebeeld *lol*....En hieronder zie je ons met al de kadootjes.... Zien jullie trouwens het ontzettend gave behang van Nicola??? Zij heeft een nieuw huisje en ondanks dat het nog niet helemaal af was, zag het er allemaal al erg leuk uit!!Zaterdag hadden we sinterklaas bij Patrick op het werk. Pff, dat viel best zwaar:)). Ik had namelijk een beetje een kater :). Ik moest er vrijdagavond van profiteren dat Patrick mij voor één keertje in Someren kwam halen. Normaal rijd ik altijd zelf maar vanwege het speciale sint-tintje had ik Patrick lief aangekeken en gevraagd of hij mij voor een keer wilde halen zodat ik ook een keertje mee kon drinken met de meiden. Dat was dus gelukt *lol*. Maar goed, ik kan jullie vertellen...een kater in combinatie met 60 kinderen, nee, dat is niet zo fijn *lol*.

Hierna zijn we doorgereden naar de Monogool in Eindhoven waar we met oud-collega's van Patrick hadden afgesproken. Ik hou niet zo van dat soort eten en dat ik dan ook nog heel het restaurant door moet om alles zelf te bakken...nee, dat vind ik helemaal niets! Het was dan ook niet zo mijn ding *lol*. Ik was ook erg moe dus na het eten ben ik lekker naar huis gegaan en is Patrick nog met de rest op stap geweest.

Vandaag hadden we sinterklaas bij mijn opa en oma. Dat is altijd erg gezellig met de hele familie bij elkaar! En ik ben goed verwend! Naast snoepgoed heb ik allemaal scrapspulletjes gekregen: borduurgaren, een red eye pen, bingokaarten en verschillende leuke brads! Ik ben er erg blij mee! Dank je wel sinterklaas :).

Voor mij zit het er nu weer bijna op. Alleen volgende week maandag hebben wij nog een surprise-avond bij ons mam. We gaan dan eerst gourmetten en daarna hetzelfde spel spelen als afgelopen vrijdag. Ik ben benieuwd of/wat ik dan ga winnen :).

Voor iedereen die nog vanalles in dit kader in petto heeft...een fijne sinterklaas!!!

5 Comments:

Viv said...

Ha Evi, ben je bij Djengis Khan geweest?
Ik woonde daar eerst 'om de hoek'! Je stinkt een uur in de wind als je daar naar buiten komt, hihi!

charlene said...

Nou, volgens mij ben je niks tekort gekomen dit weekend!!!!
Nu ff lekker bijkomen.......

Anita said...

Lekker weekend geweest zo te zien!

Marianne Hope said...

Ik zie op de foto's dat jullie een erg leuke tijd hebben gehad. Hoe was werken vandag?? he, he.

Mandy said...

Jij hebt het er al op zitten zie ik hihi, ziet er heel gezellig uit allemaal! Wat een GEWELDIG BEHANG heeft die vriendin!!! Kater weg inmiddels?