donderdag 11 december 2008

Beginnerscursus fotografie

Ik heb de knoop eindelijk doorgehakt... Na veel geoefen, geklooi en gefrustel kan ik nog steeds niet echt met mijn spiegelreflexcamera overweg dus ik heb me opgegeven voor een beginnerscursus fotografie. De cursus begint pas eind maart maar ik heb er nu al zin in! En het zal ook wel gezellig worden want ik ga niet alleen...ons linde en een collegaatje van mij gaan ook mee :). Het is een cursus van 6 avonden met huiswerk en alles erop en eraan dus ik ben benieuwd! Als het goed is ben ik dan net voor de zomer klaar en kan ik op vakantie dan eindelijk mooie foto's maken. Uhh...ja...dan moeten we natuurlijk eerst nog wel even een vakantie boeken *lol*...
Linde is op dit moment druk aan het oefenen met het bewerken van foto's in Photoshop Elements (iets wat mij ook nog niet echt wil lukken) en ze heeft al mooie resultaten ! Ik denk dat ik bij haar ook maar eens op les ga :).

6 Comments:

mama said...

Gaaf ! Eindelijk de knoop doorgehakt! Anders ook zonde van je mooie camera als je hem niet echt kunt gebruiken! x

charlene said...

Cool!!!! Ben al benieuwd naar de resultaten!!!

Marianne Hope said...

Hoi Evi! Wat voor camera heb je gekocht? Als je canon heeft, mag je altijd vraagen..

Aquarius Scrapability said...

Super dat je je opgegeven hebt, helaas ben ik na 2 jaar nog steeds niet naar een cursus geweest.
Veel succes!

Hanneke said...

Hartstikke leuk en zeer de moeite waard zo'n cursus! Ik heb deel 1 nu gedaan en in januari ga ik door met deel 2. Veel plezier!

D@nielle said...

goed plan, daar leer je echt heel veel van !