maandag 15 december 2008

Bla bla bla...

Vanavond hebben Patrick en ik samen gegourmet, zomaar ineens spontaan. De verwachting was dat Patrick niet thuis zou komen omdat hij naar Duitsland moest maar het zat mee dus kon hij toch thuis komen. Ik had helemaal geen zin om te koken (ik had immers gerekend op een super simpele diepvriesmaaltijd *lol*) maar een vette hap vond ik ook niets dus toen dacht ik...laten we gaan gourmetten :). Patrick's eerste reactie was "uhh...huh?" (*lol*) maar hij vond het eigenlijk ook wel een goed idee dus snel naar de AH, spullen gekocht en bakken maar! Niet dat dat niet vet is trouwens *lol* maar oké....het was wel erg gezellig!
Toen (natuurlijk...) Grey's Anatomy gekeken. Helaas was het de voorlopig laatste aflevering maar gelukkig gaat seizoen 5 2 maart weer verder. Noteren dus! :)
Daarna ben ik weer bezig geweest voor de kerstswap. Ik kan daardoor nog steeds niets laten zien maar daar komt woensdag verandering in. Dan hebben we namelijk weer een nieuwe schets op het MLS-blog en daar heb ik gister een LO voor gemaakt. Die komt dus woensdag...Tot dan! :)

0 Comments: