dinsdag 30 december 2008

CAC "Spetterend het jaar uit"

Ik heb de eer het laatste thema van dit jaar te mogen kiezen voor de Crazy Amigo Challenge en ik heb gekozen voor "Spetterend het jaar uit!". Je kunt dit thema invullen zoals je wilt :). Ik heb gewerkt met verfspetters. Helaas spettert mijn kaartje alleen niet zo van het scherm af...de foto is namelijk niet goed gelukt :(. Sterker nog, hij "verpest" een beetje mijn kaartje want deze komt door de foto niet goed uit de verf. Na ongeveer 30 foto's heb ik het toch maar opgegeven en moet ik, of eigenlijk jullie *lol*, het toch met deze foto doen :(.


Vandaag had ik ook de eer om deze leuke award te mogen ontvangen van Sam. Thanx Sam! Ik mag hem weer doorgeven aan 5 mensen maar ik ga vals spelen *lol*. Ik geef hem door aan alle blogs die ik aan de rechterkant van mijn blog heb staan. Al deze blogs heb ik dit jaar met veel plezier gelezen en ik wil dan ook tegen jullie zeggen....

9 Comments:

Stempelchaotin said...

Brilliant piece of art.

I wish you all the best for 2009.

Alberta and Ava said...

You have such a gift for composition. The elements and colors you've used are wonderful!

Happy New Year!
Love,
Alberta

Viv said...

Spetterend kaartje, Evi!! Ziet er leuk uit, ondanks de ´verpeste´ foto! Enne....bedankt voor de award ;-)

Gayle Page-Robak said...

Beautiful!! Happy New Year!

Faye said...

Evi, what a wonderful piece of art. Love all the colors.

Mieke said...

Schitterend Evi!!!

Rein said...

Gave kaart Evi!

Buffy said...

I love everything about it. Just beautiful!

D@nielle said...

donkere foto of niet het kaartje is top !