zondag 28 december 2008

Kerstswap 3; mijn zelfgemaakte kadootjes

Nog één laatste post over de Secret Sister Kerstswap :). Ik heb mijn zelfgemaakte kadootjes namelijk nog niet laten zien. Hier komen ze...
Als eerste een mini-boekje in de vorm van een uil:






Daarnaast had ik nog een sleutelhanger gemaakt (geinspireerd door de sleutelhangers van Linde):



En mijn 3e kadootje was een things-to-do bord:
Het pijltje en de vlinder heb ik bevestigd op een paperclip zodat Klaartje deze naar eigen wens op het bord kan bevestigen. Het touw houdt de bladzijden en het potlood op z'n plaats maar dit kun je losmaken als je in het boekje wilt schrijven/bladeren. Door de foto('s) te vergroten kun je het beter zien, mocht je dit leuk vinden :).

9 Comments:

mama said...

Heel erg gaaf! Vooral de kalender vind ik superleuk! x

Angelique said...

Tsjee! Echt super leuk! Die kalender is top!

Viv said...

Leuke kadootjes :-)!! De sleutelhanger is echt schattig! En je hebt de pink paisley stempels gevonden zie ik!!!

Linde said...

Ik ben echt verliefd op dat uiltje!

Annemarieke said...

wowie...echt gave dingen heb je gemaakt zeg!! heb ze al live mogen bewonderen.telkens als ik het zie moet ik het weer even bestuderen allemaal hihi(dit tot irritatie van zuslief,hihi)

Angelina said...

Die Klaartje boft maar.. Je hebt geweldige dingen gemaakt. De to-do-list vond ik echt te briljant bedacht! Helemaal leuk! Fijne jaarwisseling!

sam said...

wat leuk allemaal! er staat iets voor je op m'n blog. En ik wens je bij deze alvast een heel goed uiteinde! x sam

Anita said...

Supergaaf wat je allemaal hebt gemaakt. Ik vind dat uiltjesboekje ook h-e-l-e-m-a-a-l geweldig!

D@nielle said...

wow wat heb je veel leuke dingen gemaakt zeg !