zondag 21 december 2008

Secret Sister Kerstswap

Vandaag was het dan eindelijk zover...de Secret Sister Kerstswap! Met 7 meiden van de Hooked-groep hadden we, via internet, lootjes getrokken. De bedoeling was om een kerstdoos te maken voor je Secret Sister met daarin een paar zelfgemaakte kadootjes en gekochte kadootjes. Vandaag was het uitpak-dag :).

Hier zie je Charlene...druk aan het uitpakken :)...

Het was erg gezellig!!! Aan het eind van de dag werden we ook nog eens goed verwend met een lekker BBQ verzorgd door de 2 Harry's.
Anita, Harrie en Harry...bedankt voor de goede zorgen!!!

Ik was de Secret Sister van Anita. Zij heeft een erg mooie doos voor mij gemaakt!
En met een mooie inhoud! Hieronder ben ik een klein mini boekje aan het bewonderen...echt helemaal leuk en schattig! Anita had daarnaast nog 2 leuke boekjes voor mij gemaakt. Hier heb ik helaas nog geen foto's van. Het is nu namelijk een beetje donker om goeie foto's te maken.

Verder zaten er nog allerlei leuke scrap-spulletjes in zoals thickers, letterstickertjes, een klein alfabetje, embellisments, tags, vlindertjes, glitter-steentjes en splitpennetjes. Zoals jullie lezen...ik ben erg verwend!!!
Anita bedankt voor de mooie doos met leuke inhoud!!

Mijn Secret Sister was Klaartje. Dit was mijn doos(je)...







Uiteindelijk bleek mijn doosje te klein voor alle kadootjes...hmm...heel slim *lol*. Dit heb ik toen maar zo opgelost :)...


Later deze week zal ik de foto's laten zien van mijn zelfgemaakte kadootjes.
Het was een leuke en gezellige dag! Bedankt meiden!!!
En natuurlijk ook Harry en Harrie voor al het lekkers (en de cd!)!!

6 Comments:

Viv said...

Wat een leuk idee zeg!!! Het doosje ziet er schattig uit!

Klaartje said...

Hoi! Jaah was weer helemaal gezellig hè!? Super bedankt voor mijn leuke doosje en de cadeautjes!! :-):-):-)

charlene said...

Het was erg gezellig ja!!!! Volgend jaar weer hahaha!!!!!

mama said...

Wat maken jullie toch super mooie dingen voor elkaar! x

Angelina said...

Superleuk!! Vrolijke feestdagen en een voorspoedig 2009! X

D@nielle said...

doosje is leuk geworden zo, jullie swap is zeker geslaagd !