dinsdag 9 december 2008

Surprisespel

Gister hebben wij bij ons mam sinterklaas gevierd. Eerst hebben we gegourmet en daarna een surprisespel gespeeld. Patrick en ik hebben allebei leuke kadootjes gewonnen! Na het spel hebben we filmpjes uit de oude doos gekeken. En dan ook letterlijk en figuurlijk uit de oude doos...en op de oude manier...Dat was erg leuk! Als verrassing had ons mam de filmjes op dvd laten zetten zodat Linde en ik de filmpjes thuis ook kunnen kijken en dan gewoon op tv. Dank je wel mam! Ik ben er erg blij mee:)

Op creatief gebied heb ik de laatste dagen ook niet stil gezeten maar ik kan jullie op dit moment niets laten zien. Ik ben namelijk bezig geweest voor de kerstswap van de Hooked-groep (een kerstdoos met inhoud) en hiervan mag ik nog niets laten zien voordat we alles op de 21e uitgepakt hebben. Ik ben nog niet helemaal klaar maar heb er al wel veel zin in!

2 Comments:

Mr.Anonymous said...
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anita said...

Klinkt inderdaad heel gezellig.
En zo te zien, kom jij naar buiten gelopen met een paar veels te grote schoenen hihi.
En jaaaaaaaaaaa, ik hebber ook zin in....nog 12 nachtjes :)