vrijdag 9 januari 2009

Au!

Leuk yoh...die sneeuw...NOT! Vanuit het werk wilde ik gister naar de auto lopen en aangezien de binnenkant van de parkeergarage al op slot zat, moest ik buitenom via de helling naar beneden. Ik was gezellig met ons Linde aan het bellen en toen ineens..pats...daar ging ik! En hard! O, ik schrok me kapot man! En Linde ook *lol*. In het begin kon ik niet opstaan maar na even te zijn blijven liggen (zo fijn in die koude sneeuw...) kwam ik toch overeind en ben ik naar de auto gestrompeld en met veel pijn en schrik naar huis gereden. Eenmaal thuis heeft Patrick me uit de auto naar binnen moet dragen. Gelukkig viel het uiteindelijk wel mee en heb ik niets gebroken of zo maar bepaalde spieren in mijn onderbeen zijn goed verrekt. (Ik was net toch maar even voor de zekerheid naar de dokter gegaan.) Ik kan nu ook niet goed lopen want je raadt het al...het was mijn goede been! Nu heb ik dus 2 manke pootjes en kom ik nog amper vooruit *lol*. Ja, ik kan daar zelf nu ook wel weer een beetje om lachen...maar het doet nog wel zeer en het is niet handig! :) Wat ben ik toch een muts hè!

11 Comments:

Anita said...

Ow jeeeeeee wanne pechvogel bende toch.
Hoop dat je niet al te veel spierpijn krijgt. Maar laat je ondertussen maar lekker verwennen door Patrick.
Beterschap he, en voortaan ANTISLIPschoentjes aan :).

charlene said...

Ik had het al gehoord natuurlijk, maar bij deze toch nog heeeeeeeel veeeeeeel sterkte met je pootje!!!
Je hebt iig de komende twee weken een goed excuus om je extra te laten verwennen hahaha!!

Audrey said...

OOOOOOOOh wat zielig! Ik wens je veel beterschap!

Heidi said...

beterschap

Klaartje said...

Oh neeeeee! Da's nie handig! Beterschap! En laat je inderdaad maar lekker verwennen!

Annes Art said...

hé dat is wel ff schrikken!!Beterschap en vlg. keer beter opletten hé;o))

D@nielle said...

Balen meid, Ed is ook al onderuit gegaan op zijn zere knie .... Hoop dat je snel minder pijn heeft !

Angelique said...

Heee! Wat een pech! Hopelijk gaat het inmiddels al een beetje beter!
Ondertussen loop ik zelf ook mank (heupprobleempje)dusse... we zijn lekker bezig!

Viv said...

Hopelijk gaat het weer wat beter met je, zal wel erg schrikken geweest zijn zeg :(

Lisetta said...

Goh Evi, dat is echt pech hebbe zeg. Heel veel beterschap, wel fijn dat je er toch bij blijft lachen....

Mieke said...

Ja ik ken het, je ligt dan zomaar ineens op je kokosnoot haha.
Veel beterschap meis!!!