vrijdag 30 januari 2009

The Curious Case of Benjamin Button

Gister zijn wij met vrienden naar de film "The Curious Case of Benjamin Button" geweest. Ondanks dat dit genre (drama, fantasie en komedie) niet zo mijn ding is, vond ik het een mooie film! Hij is erg bijzonder! Hij duurt wel lang, bijna 3 uur, maar daar merk je niets van. Dat is een goed teken toch?! :)

Hebben jullie de nieuwe Creatief met Foto's al gezien?? Ons Linde staat er weer in! Het is een erg leuk artikel geworden! Ik ben trots :).
Vandaag zijn Linde en ik wezen shoppen in Heesh. Ik ben goed verwend!! Dinsdag ben ik jarig en daarom mocht ik verjaardagkadootjes uitzoeken. Dat is natuurlijk altijd leuk!! Mark en Linde, bedankt voor de leuke scrapspulletjes!!!

1 Comment:

Anita said...

Jaaaaaaaaaheeeeeeeee da doedde nie mer he.....:(
hihihi, maar nou weet ik niet meer wat ik had geschreven.
In ieder geval had ik jullie Linde al gezien ja, keileuk.
Ennuh.....die cadeautjes show je dinsdag maar eens ;).