woensdag 7 januari 2009

De 1e Dutch Dare van 2009!

Yep, ook dit jaar hebben wij op het MLS-blog weer leuke Dutch Dares voor jullie! De allereerste gaat over de winter; "Waar denk jij aan bij de winter?". Nu is dat antwoord op dit moment denk ik niet zo moeilijk...kou en veel sneeuw :). Maar voor mij staat de winter eigenlijk maar in teken van één ding...STAMPPOT!!! Ooh, wat vind ik dat lekker! Gewoon aardappels schillen, groenten erbij en stampen maar! Heerlúúk! Om het mezelf voortaan in de winter wat makkelijker te maken, heb ik een receptenboekje gemaakt met 10 verschillende stamppotten. Allemaal met net wat meer variatie dan ik gewend ben dus leuk om een keer uit te proberen. Uhh, Patrick dan hè *lol*. Tja, ik en koken :). Ik heb de recepten van http://www.ah.nl/, dat is echt een leuke site voor lekkere recepten!
Zo is mijn boekje geworden...

Hier zie je de recepten die op de voorkant van de insteekkaarten staan...
Het is een soort van waaier-boekje...

Alle recepten heb ik op deze manier verwerkt op de insteekkaarten...

Als laatste nog de recepten op de achterkant....

Voor het "winter-gevoel" van de andere DT-meiden klik hier.
Nou, laat jij eens zien...waar denk jij aan bij de winter??? :). De deadline is 2-2.

14 Comments:

Klaartje said...

Kei leuk!!

Annes Art said...

Wowwwwwwwwww ziet er kei gaaf uit Evi!!

Hanneke said...

Hartstikke leuk!!!

(ik ben volger van je blog geworden, je maakt zulke leuke dingen en dan moet ik natuurlijk wel op de hoogte blijven:) )

D@nielle said...

wij hebben van de week lekker andijvie stamppot gegeten :) Leuk boekje !

mama said...

Echt heel gaaf!!!

nora said...

wat gaaf geworgen zeg.groetjes nora

nora said...

wat gaaf geworgen zeg.groetjes nora

Audrey said...

GAAF!

Angelina said...

Supergaaf gedaan!! En inderdaad.. heerlijk... ;-)

Heidi said...

Super leuk gedaan

Viv said...

Wat een super leuk `boekje`!!!! Erg gaaf!

moniekske said...

HAAAAAAAAAAA

Super gaaf je boekje en nu maar smullen

Marianne Hope said...

erg leuk boekje. En heel veel werk toch? Daar heb je wel wat aan. Eet smakelijk....

Miek said...

dit is erg leuk, ben volger geworden